23 Haziran 2012 Cumartesi

Fikrimin İnce Gülü

Yaklaşık 10 günlük bir aradan sonra tekrar yazıyorum, buraları boşlamamam gerektiği tavsiyesini veren arkadaşlarıma teşekkür için "sıradaki şarkıyı Salim ve Burak'a armağan ediyorum". Selam gönderme gibi işleri ilerleyen şarkılarda denerim, bakalım nasıl oluyor =)

Yazı yazma işine pek alışamadım, yalan değil. Tanıyanlar bilir, konuşmayı çok sevdiğim için o konuda daha başarılıyım sanırım :D

Size rahat rahat yorum yapabildiğim anların resmini çizmeye çalışayım:
Arkada bi şarkı açık (ya da kulaklıklarım takılı yeni bir grup/albüm dinliyorum, ne kadar güzel olduğunu fark edince çekiyorum kulaklığı, dışarı veriyorum sesi). Yanımda biri ya da birileri var. Önümde demlemeye üşendiğim için poşet çay var. Bir yandan bardağın kenarından sarkan iple oynarken bir yandan da yanımdaki arkadaşıma dinlerken neler hissettiğimi anlatıyorum. Ağzımdan dökülen kelimeler öyle süslü ya da edebi değeri yüksek şeyler olmuyor elbette ama nedense daha güzel ifade edebiliyorum kendimi. Hatta tam olarak o müziğin bana ne hissettirdiğini anlatabildiğimi düşünüyorum. Yazarken eksik kalıyor birşeyler sanki. Zamanla alışırım umarım, daha güzel ifade edebilirim =)

Şimdi yazarak pek anlatamayacağım hoşlukta bir şarkıyı paylaşmak istiyorum sizinle. Ceylan Ertem'den.


Ceylan Ertem, Fikrimin İnce Gülü adlı şarkıyı çok başarılı bir şekilde coverlamış. İlk albümü "Soluk"ta bulabilirsiniz. Benim için albümdeki en dikkat çekici şarkıydı bu aynı zamanda. Trip-hop / Downtempo severler de henüz dinlemediyse mutlaka dinlemeli. Bu şarkının hüznüne çok güzel giden bir sesi var Ceylan Ertem'in. Aynı hüznü değersizleştirmeyecek sadelikte de bir müzik...

Ceylan Ertem - Fikrimin İnce Gülü



Sevgilerimle!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder