13 Haziran 2012 Çarşamba

Kadıköy Kafası Kocaman

Yine Kadıköy semalarından bir grup "Halimden Konan Anlar". Yanlış anlaşılmasın, çok Kadıköy'de takılan, ordaki barlarda çalan grupları dinleyen ya da ne bileyim arkadaş çevresi bu gruplardan oluşan biri değilim, evimde otururken duydum ilk isimlerini :D

Benim -iyi mi kötü mü tartışılır- bir huyum var: İsmi ilginç olan gruplar hemen dikkatimi çeker, sırf ismini beğendiğim için dinlemeye karar verdiğim çok olmuştur. Mesela en son "Someone Still Loves You Boris Yeltsin" için aynı şeyleri hissetmiştim (pek beğenmemiştim müziklerini ama bir şans daha vermeyi düşünüyorum, ilerleyen günlerde belki bunun için de yazarım).

Neyse, konu bu değil. Konu Halimden Konan Anlar'ın pek şahane bir grup olması. Tabiri caizse duyar duymaz aşık oldum.

Şarkıları, sözleri, vokal şekli, enstrumanları.. Her şeyiyle pek güzel, oldukça başarılı bir grup. İlk dikkatimi çeken şarkıları Durdurun ve Kadın olmuştu. Tüm şarkılarını Soundcloud'dan ve Myspace'ten takip edebilirsiniz. Hatta edin. Hepsini dinleyin bence :D

İlk fırsatta da canlı dinleyin derim ben. Sahneleri de gerçekten çok başarılı. Ben de düzenlemesi -bence- en iyi olan şarkısını paylaşmak istiyorum şimdi. Keyifli dinlemeler!

Halimden Konan Anlar - Sergüzeşt-i Kadıköy




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder