23 Ocak 2013 Çarşamba

Bitter:Sweet

Bu yazımın konuğu Amerika'dan bir electronica / trip-hop ikilisi, Bitter:Sweet.

Jazz havasında çok güzel şarkıları var. Genelde down tempo tarzında güzellikler :) Dans etmek isteyen için de uygun şarkıları mevcut tabi.

Bugüne kadar biri remix albümü olmak üzere toplam dört albüm yayınlamışlar. The Mating Game (2006), The Remix Game (2007), Drama (2008), The Break Up (2010). Henüz son albümlerini veya remix albümlerini dinleme fırsatı bulamadım; ilk iki stüdyo albümlerini dinleyebildim sadece. İki albüm de oldukça başarılı, hatta zayıf kalan şarkıları yok diyebilirim. Baştan sona keyifle dinlenebilecek şarkılar.

Grubun ve şarkılarının bu kadar tatlı olmasının önemli bir sebebinin Shana Halligan'ın yumuşacık sesi olduğunu düşünüyorum. Bunun dışında dertsiz tasasız melodiler, jazz enstrumanları ve aşırıya kaçmayan güzel kompozisyonlar var tabi.

Sizinle hangi şarkılarını paylaşacağıma karar vermem biraz uzun sürdü ama sanırım başlangıcı daha sakin olan Moody ve Bittersweet Faith ile yapacağım.


Bitter:Sweet - Bittersweet Faith

Devamında da bir Overdue iyi gider bence :) Ama benim en sevdiğim, en hareketli şarkılarından biriyle de kapanışı yapayım istiyorum, umarım beğenirsiniz. 


Bitter:Sweet - The Bomb

İki albümü de edinip dinlemenizi tavsiye ediyorum, dolu dolu albümler ikisi de. Herkese iyi geceler, keyifli dinlemeler!

Sevgilerimle




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder