26 Ocak 2013 Cumartesi

Su Altında Dans

Bu yazımda bir elektronik müzik icracısından bahsedeceğim. (TRT Pop Saati tadındaki cümlem için özür diliyorum.)

Caribou, elektronik müzik yapan ve deneysel çalışmaları bulunan bir isim. Asıl adı Daniel Victor Snaith  olan Kanadalı bir sanatçı. Caribou dışında Manitoba ve Daphni  sahne isimlerini de kullanmış. Bugüne kadar Caribou sahne ismiyle de üç albüm yayınlamış. Yine başka şarkılarını dinlemeye kıyamadığım müzisyenlerden biri olduğu için hakkında çok bilgim yok, o yüzden bir an önce sizinle en sevdiğim şarkısını paylaşmak istiyorum :)


Caribou - Odessa

Bu şarkı bana tarifsiz bir haz veriyor. Kesinlikle bir dans müziği diyebiliriz, evet. Ama bir yandan da "adrenalin" dolu, saykodelik, birazcık da karanlık bir tarafı var. Tam olarak bende uyandırdığı his "suyun altındaymışım hissi". (Dans etmek istiyorum!) Arka planda duyulan yankılardan, vokale, basa kadar hemen hemen her ses, derin ve renkli ışıklarla dolu bir havuzdaymışım hissi veriyor bana ve harika hissediyorum!

Bir tek böyle hisseden ben miyim acaba diye düşünürken, bu şarkının bulunduğu Swim albümü için "Su altında olmak fikrinden esinlenen bir dans müziği albümü" açıklamasını gördüm. Tam olarak ne kastettiklerini bilmiyorum ama kesinlikle hissedebiliyorum, eminim. 

Tadını çıkarın dostlarım, sevgilerimle!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder