25 Ocak 2013 Cuma

Taze Soğan!


Soul, Funk, Blues ve Rock'n Roll severler buraya!

Eğlenceli bir yazıyla daha karşınızdayım dostlar. Bugünkü konuğum menşei 50'li yılların sonunda kurulmuş olan Stax Records adlı plak şirketi olan Booker T. & the M.G.'s. Grupların çalıştıkları veya çalışmadıkları şirketleri belirtme ihtiyacı duymam genelde ama Stax Records'un yukarıda bahsettiğim türlerde müzik yapan kişilere ve gruplara destek vermesi gibi bir özelliği var. Booker T. & the M.G.'s de Stax'in en başarılı, en duyulmuş isimlerinden biri; enstrumental müzik yapan bir topluluk.

Son iki yazımda da sürekli bir tür açıklama halinde olduğumu fark ettim. Hayır bari düzgün açıklayabilseymişim. Şimdi bu grubun eğlencesine, tadına hiç uymayacağı için yazmıyorum öyle şeyler ve doğrudan şarkılarını paylaşıyorum izninizle :)


 Booker T. & the M.G.'s - Green Onions

Çok takip etmediğim için bilmiyorum ama sıkça filmlerde, oyunlarda, Amerika'da baseball maçları öncesinde vs kullanılan bir şarkıymış. Vakit dinleyip biraz sallanma, dans etme vaktidir o zaman!

Eğer hoşunuza gittiyse Stax etiketiyle çıkmış şarkılara bir göz atabilirsiniz. Ya da yine Stax Best Of gibi albümleri edinip onları dinleyebilirsiniz :)

Şimdiden herkese iyi haftasonları diliyorum, sevgilerimle!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder