9 Şubat 2013 Cumartesi

Vur Davuluna!

Herkese merhaba!

Uzun zamandır yazmıyordum, uzun zamandır dinlemediğimi fark ettiğim bir şarkıyla geri döneyim istedim o yüzden :)



Horanta - Davuluna Vur


"Türkiye'den Alternatif Rock Vol. 1" adlı albüm olmasa duyamayacağım bir şarkı Davuluna Vur. Bu albüm dışında da herhangi bir kaydına ulaşamadım Horanta'nın. Bu arada albüm mükemmel, yepyeni ve çok güzel işler bulabileceğiniz bir albüm. Gerçi albüm eskidi bile ve ben çok yeniymiş gibi bahsettim ama olsun :) "Vol. 2"yi bekliyoruz heyecanla. 

Horanta hakkında bilgi edinemedim, çok aradım ama bulamadım. Başka işleri varsa (bu arada bir kişilik bir proje mi yoksa grup mu onu da bilmiyorum) dinlemeyi gerçekten isterim, çünkü Davuluna Vur albümde en çok dikkatimi çeken şarkılardan biri oldu gerçekten.

Hem eğlenceli hem de saykodelik bu güzel şarkıyla baş başa bırakmak istiyorum sizi çünkü nedense anlatacak pek bir şey bulamadım; neden bu kadar sevdiğimi ya da eğlenceli bulduğumu da açıklayamadım birden :D

Neyse dostlar, iyi eğlenceler diliyorum.

Keyifli dinlemeler!

Not 1: Horanta hakkında bilgisi / fikri olan varsa bana da iletirse çok makbule geçer :)

Not 2: "Türkiye'den Alternatif Rock Vol. 2" çıktıysa, ben rezil olmadan beni uyarırsanız da çok güzel olur :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder