17 Mart 2013 Pazar

Biz Cover Şarkıları Çok Sevmiştik

-- Bu yazım sevgili dostum Salim için --

Efendim yeni yazımı kim hakkında yazsam diye düşünürken bugün canım dostum Salim Güler'in Boğaziçi Caz Korosu seçmelerine gideceğini öğrendim. Ona şans getirmesi dileğiyle de, hem de fırsat bu fırsat diyerek, bu yazıyı yazmak istedim ben de :)

Başlıktan da anlaşılacağı gibi Salim'e ait amatör bir cover'ı paylaşmak istiyorum sizinle. Evde kendi imkanlarıyla cover'ladığı şarkı Ray Charles'a ait, Unchain My Heart. Orijinalini henüz dinlemeyenler şuradan dinleyebilirler.

Paylaşmak için bu şarkıyı seçmemin üç sebebi var: Birincisi bu dinlediğim ilk cover'ı. İkincisi bir caz cover'ı olması daha uygun olur diye düşündüm. Üçüncüsü de bence bu gerçekten çok başarılı bir cover. Tam anlamıyla "olmuş". Sırıtan, abartılı duran bir şey yok. Kaydın zayıf olması, teknik meseleler dışında yorumu oldukça güzel. Şarkının sözleriyle de bu yorumun uyumlu olması da cabası. E tabi bir de "müzisyen arkadaşım var benim" diye hava atabilmem gerekiyordu.. :D Diğer çalışmalarını dinlemek isteyenler Soundcloud'tan dinleyebilirler.

Neyse dostlarım, sizi bu güzel ve amatör ve amatör olduğu için daha da güzel cover çalışmasıyla baş başa bırakıyorum, keyifli dinlemeler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder