13 Mart 2013 Çarşamba

Yuh!

Selamlar dostlarım!

Bu yazımı geçenlerde keşfettiğim harika bir mashup'a ayırmak istiyorum. Mashup kısaca iki şarkının birleştirilmesiyle ortaya çıkan şarkıdır diyebiliriz. Çok hoş örnekleri var cidden, merak edenler inceleyebilirler.

Benim bu yazıda bahsetmek istediğim şarkı ise bir Beastie Boys ve Selda Bağcan mashup'ı. Tanımayanlar için kısaca bahsetmek gerekirse Beastie Boys Amerika'dan bir hip-hop grubu. Selda Bağcan da bildiğiniz gibi Türkiye'den bir Türk Halk Müziği ve Protest Müzik icracılarından. 

Şarkıya ilk Soundcloud'ta rastladım. "Selda Bağcan vs. Beastie Boys - Yuh! Yuh!" başlığını görünce haliyle dikkatimi çekti. Dinler dinlemez aşık oldum desem yalan olmaz herhalde. Nedense o kadar heyecanlandım ki, şarkıyı gördüğüm profilin sahibine mesaj attım. Kendi eseri olup olmadığını öğrenmek için. Doğru kişiyi övmek istedim çünkü :D

Neyse daha fazla uzatmayayım. Ayrı ayrı dinlemek isteyenler olursa, mashup için kullanılan şarkılar Beastie Boys'tan Time to Build ve Selda Bağcan'dan Yuh Yuh.

Ve bu ikisinin mükemmel karışımı:

Soundcloud profilinden Cihan Yılmaz'ın diğer işlerine de ulaşabilirsiniz.

Herkese keyifli dinlemeler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder