15 Nisan 2013 Pazartesi

Machines are Better

İsim çok açıklayıcı olduğu için kendim ayrı bir başlık vermek istemedim. Machines are Better.

Bu yazımda bahsedeceğim kişi/grup Türkiye'den "Machines are Better". Sanırım tek kişilik bir proje.

"Yerim yok" bahanesine sığınıp yeni şeyler dinlemiyordum kaç zamandır. İki gün önce kırdım inadımı, beklerken çok şey kaçırdığımı düşünüp daldım yine diplere birkaç güzel şey çıkarmak için. İyi de etmişim, iki süper müzik birden buldum! İşte bunlardan biri de Machines are Better. Electronica türünde, daha spesifik konuşmak gerekirse "synth" (synthesizer kullanılarak yapılan müzik) türünde işleri var. İlk defa Last.Fm'de rastladım, şarkılarını ücretsiz indirme seçeneği de var. Hemen indirip dinledim, çok da beğendim :) Şarkıları da ismiyle uygun bir konseptte ("Makineler daha iyidir.").

En beğendiğim şarkılarını sizinle paylaşmak istiyorum dostlar, umarım siz de beğenirsiniz. Ve umarım bu işlerin devamı gelir, biz de dinlemeye devam ederiz. Çünkü çok heyecanlanıyorum ve sabırsızlanıyorum amatör haliyle böyle güzel olan şarkıların biraz zaman geçtikten sonra nelere dönüşeceğini düşündükçe :) Lafı fazla uzatmıyorum o halde:

İlk şarkı "Where Are You, Mother?". Sanırım en sevdiğim şarkısı bu oldu.

https://soundcloud.com/machinesarebetter/where-are-you-mother

İkincisi de "Escapist" olsun. Let's make the robots dance, folks! // Elleri göreyim!

https://soundcloud.com/machinesarebetter/escapist

Tüm şarkılarına Last.Fm'den veya Soundcloud'tan ulaşmak mümkün. Devamını dinlemek isteyen olursa inceleyebilirler.

Herkese iyi geceler, keyifli dinlemeler!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder