6 Ekim 2013 Pazar

Never Gonna Be The Same

Hakkında fazla bir fikrimin olmadığı bir grup: Manchester Orchestra.

Benim için sadece bir şarkı ve bir "an"dan ibaret gruplar var. Tek şarkıyla ünlü olup kaybolanlar gibi bir şey değil ama kastettiğim. Bu an bir ürperme, iç geçirme veya aptal aptal sırıtma olabilir. Böyle bir anı yakaladığım bir şarkı varsa, kimin yaptığını düşünmüyorum genelde. Hatta özellikle aramıyorum, daha fazla şey görmek istemiyorum o şarkıyı yapanla ilgili.

Bir kere tesadüfen duyup, kim olduklarını bilmeden, sırf bir daha duyabilmek için arkasından koştuğunuz bir şarkınız olmuştur muhakkak. Tabi internet yaygın değilken / yokken daha zordu bu, herkesin böyle bir anısı vardır. İşte ben onu bir şarkı için değil onlarcası için yapıyorum.

Manchester Orchestra'nın Virgin adlı şarkısı da bunlardan biri.


Manchester Orchestra - Virgin

Beni etkileyen tam olarak ne bilmiyorum. Sözleri olabilir. Çocuk korosu olabilir. Herhangi bir şey olabilir.. Ama böyle çok güzel. Şarkının benim için özel olan anını beklerken duyduğum heyecanı gölgeleyebilir çıkardıkları herhangi bir başka şarkıyı dinlemeyi denemek. Şarkının sonundaki ekoyla beraber döneceğim eski hayatıma ve Manchester Orchestra benim için bitecek.

Herkese iyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder